A Csak a Nőknek novemberi Klubnapi divatbemutatóján tündököltek a modellek

Ízek, értékek, élmények... és divattrendek ragyogó arcú hölgyekkel a kifutón. A legdivatosabb olasz női ruhadivatot vonultatta fel a Csak a Nőknek Magazin Klubjának divatbemutatója. A szebbnél-szebb ruhákat a Női Klub tagjai mutatták be, akik a hús-vér nőket képviselték. A divatbemutatón kívül színes programok és az egészséges életmód köré szervezett kiállítói partnerek szerepeltek.

Havonta rendszeresen találkoznak a Csak a Nőknek Női Klub tagjai az Ízek, Értékek, Élmények mottó jegyében. 

– Anno a klub indításának apropóját az adta, hogy megkérdeztük az akkor már 3 éve működő Csak a Nőknek című magazinunk olvasóit, mit szeretnének, mire kíváncsiak. Elmondták, hogy mindig találnak érdekes témákat a magazinban, egészség és környezettudatosság témákban, például, hogy hogyan lehet egészséges, ami finom, vagy hogy hogyan kerülhetünk harmóniában önmagunkkal. Az olvasók kedvence lett a szlogenünk, hogy 'Ha anya jól van akkor mindenki jól van'. De az legtöbbjüknek továbbra is kérdés maradt, hogy ezt az üzenetet, hogyan tudnák megélni, megtapasztani a mindennapokban. Erre született az elhatározásunk, hogy hozzunk létre egy női klubot. Játéknak indult, de mára szinte mozgalom lett belőle – mesélte a klub megalakulásának történetét Kovács A. Magdolna, a Csak a Nőknek Magazin alapító tulajdonosa, aki már 9 éve vezeti a Női Klubot. Elmondta, a klubnapokon csak olyan kiállítók mutatkozhatnak be, akiknek a terméke/szolgáltatása valódi érték, ami mögött látják a termelőt, szolgáltatót, fejlesztőt, és aminek bizonyítható haszna van. 

A november 16-i Klubnap alkalmával megtapasztalhattuk azt, amiről Kovács A. Magdolna beszélt: a szórakoztató programok mellett, olyan kiállítók várták a vendégeket, melyektől akár karácsonyi ajándékötleteket is kaphattunk: kézműves termékek, például kristálymandalák, bio, vegán és mindenmentes élelmiszerek – ezeket meg is kóstolhattuk. Volt még egyénre szabott táplálkozási és szépség szaktanácsadás és a klubnap első felében előadásokat hallgattunk az egészséges táplálkozásról. Ezek után gyermek táncbemutató, majd az Európai Kínai Nők Szövetségének bemutatója következett. A kínai vendégek 'divatbemutatóján' a tradicionális kínai ünneplő ruhaviselet szerepelt.

Az est fénypontja, – a divatbemutató – bizonyította, amit Kovács A. Magdolna hangsúlyozott a bevezetőjében, hogy „igenis tudunk ragyogni és megengedhetjük magunknak”! A modellek bevonulása boldog ragyogás volt: a sminkek, a frissen készült frizurák és a különleges ruhák valódi "királylányokat varázsolt" a szorgos hétköznapokban megfáradt lányokból, anyákból és nagymamákból. A divatbemutatón fellépő modellek hétköznapi nők, nem hivatásuk a modellkedés, sokféle civil foglakozású, 40 és 70 közötti hölgyek változtak manökenekké. Van közöttük író, ügyvéd, kereskedő és zumbaoktató. A diverzitást tovább növelte, hogy a kínai klubtól és a Down-alapítványtól is volt fellépő. A frizurákat Vászondi Nóra készítette, a sminkeket Florez Szilvia. Ahogy Nóra mondta, laza és vagány, aruhákhoz illő frizurát  készített a tizennégy hölgynek.

Az izgalom a tetőfokára hágott, amikor elindult a bemutató; az utolsó simításokat, frizura és ruhaigazításokat követően érkeztek a kifutóra a modellek. Felmentek a színpadra is, hogy még jobban láthatóak legyenek a ruhák, majd végig a padsorok között, végül pedig pózolás a fotósok hadának. A műkedvelő modellek a nőiesség minden bájával felvértezve, magabiztosan, a profi modelleket meghazudtolva mutogatták magukon a ruhákat a lelkes közönségnek. Legalább két szettet mindenki bemutatott, de volt, aki négyszer is megfordult, mindig újabb szerelésben. 

A ruhákat két cég biztosította: Dr. Pazsa Kornélia, Nelly stílusnagykövet, aki Stella Nelly kollekcióját hozta a bemutatóra és Vágújhelyi Marcsi, a Brand Shop butik tulajdonosa.

– Könnyű dolgom volt a modellekkel, – meséli Nelly, – hiszen, csodálatos hölgyekről van szó, akik bátran és ragyogva viselték az összeállításokat. Az egyéniségükhöz illően állítottam össze a színeket, a kollekciókat. Janzsó Cecília Down-szindrómás modellemről például tudtam, hogy nagy vágya, hogy modellként is kipróbálja magát. Ő egy igazi hercegnő kollekciót viselt. Próbáltam minden modellnél úgymond komfortzóna-feszegető szettet összeállítani. Azt vallom, merjünk a színekkel bátrabban bánni. Nem korfüggő, hogy milyen idősen, milyen színeket viselünk, hiszen egy csillogó vagy strasszos ruhadarabot nyugodtan felvehetünk, akkor is, ha már nem a fiatal korosztályba tartozunk. 

A modellek hatalmas sikert arattak a kifutón, rengeteg fotó készült róluk. A bemutató végén civilként is bemutatkoztak a közönségnek és elmondták, hogy milyen érzés volt a gyönyörű ruhákban a páston. Egyöntetűen lelkesen beszéltek az élményről, a helyzet különlegességéről, hogy milyen jó érzés volt, látni az elismerő tekinteteteket. Egyikük azt mondta: "Nagyon megvolt a királylány élmény! Erre vártunk és megkaptuk!"

A klubnap zárásaként Kovács A. Magdolna elmondta, hogy ebben az évben a klub fókuszában a művészet, a kultúra, a tánc, a zene és a színház állt, a következő évben több újítás lesz meglepetésekkel. Annyit elárult, hogy a különböző nemzetek életébe, kultúrájába, gasztronómiájába, egészségtudatosságába fogunk betekintést nyerni a klubnapi programok során, melyekre szeretettel várják a hölgyeket, minden korosztályból.

A Csak a Nőknek Magazin honlapján megjelent cikk a divatbemutatóról: IDE Kattintva olvasható

A nyomtatott formában megjelent Csak a Nőknek Magazinban megjelent  anyag a divatbemutatóról: IDE Kattintva olvasható

Janzsó Cecília és Kovács A. Magdolna Janzsó Cecília és Kovács A. Magdolna
Janzsó Cecília Janzsó Cecília
Kovács A. Magdolna a Csak a Nőknek Magazin alapító tulajdonosa Kovács A. Magdolna a Csak a Nőknek Magazin alapító tulajdonosa