Adminisztrációban dolgozók

A központi irodán és a központi gazdasági csoporton kívül számtalan munkatársunk dolgozik az intézményi irodákban és a foglalkoztatási centrumban.

Az intézmények és projektek szerződéseit, gazdasági- és pénzügyeit, a munkaszerződéseket, az ügyfelek dokumentációját és ügyes-bajos dolgait intézik ők. Tonnányi A4-es papírt írnak, nyomtatnak, mozgatnak, küldözgetnek, archiválnak, melyek az alapítvány működését, tevékenységét dokumentálják  kifele és befele. A vezető adminisztrátorok látják át az alapítvány egyes részlegeinek vagy egészének kapcsolatait, hivatalos létét, szerződéseit, ingatlanjait, terveit, ellenőrzéseit, pályázatait, stb. A vezető adminisztrátorokat számos segítő, iratrendező, kézbesítő, iktató munkatárs segíti, de vannak olyan vezető és felelős pozícióban lévő munkatársak, akik maguk végzik az adminisztrációt is.